Partner & Co.
- Vi flytter dansk erhvervsliv
Top -pic -dong2Top -pic -hp1Top -pic -telia1
Ekstern opbevaring på vores lagerhotel med leverancer en eller flere gange om ugen...
Klargøring af møde- lokaler, lageroprydning, ferievikar i serviceafdelingen, transport og opstilling af messestand...
Mandag morgen er stolen på plads, skrivebordet klar og PC'en forbundet...
 

Teleselskab samler call-center funktioner

Sammenlægning af call-center funktioner på hovedkontoret, medfører et behov for flytning af ca. 150 medarbejdere fra lejede lokaler på anden adresse i Hovedstadsområdet, samt intern rokering af ca. 600 medarbejdere. Flytningen foregår over 2 weekends, med klargøring i hverdagene og det er afgørende at afdelingerne er funktionsklar som aftalt. Opgaven krævede tæt koordination med andre håndværkere, ikke mindst elektrikerne.

I samme forbindelse skal de lejede bygninger på ekstern adresse tømmes fuldstændigt og klargøres til håndværkere.

I de 2 weekends havde Partner & Co mellem 8 og 12 medarbejdere på opgaven, ligesom en del forberedende arbejde kunne foretages i de mellemliggende hverdage.

Eksempel 2
Eksempel 1
Eksempel 3