Partner & Co.
- Vi flytter dansk erhvervsliv
Top -pic -dong2Top -pic -hp1Top -pic -telia1
Ekstern opbevaring på vores lagerhotel med leverancer en eller flere gange om ugen...
Klargøring af møde- lokaler, lageroprydning, ferievikar i serviceafdelingen, transport og opstilling af messestand...
Mandag morgen er stolen på plads, skrivebordet klar og PC'en forbundet...
 

International koncern skal renovere hovedsædet

I forbindelse med renovering af hovedkontor og sammenlægning af administrative enheder, skulle 1.500 kontorfunktionærers arbejdspladser flyttes over 4 weekends. Der var tale om interne flytninger, og om flytning fra og mellem andre kontoradresser i det centrale København.

Opgaven blev løst i samarbejde med ekstern partner, der forestod blandt andet nedpakning/udpakning af reolindhold og IT for den enkelte medarbejder. Alle ansatte kunne således møde til en fuldt fungerende arbejdsplads mandag morgen - men på ny lokation.

Alle 4 weekends havde Partner & Co mellem 30 og 40 flyttefolk på arbejde.