Partner & Co.
- Vi flytter dansk erhvervsliv
Top -pic -dong2Top -pic -hp1Top -pic -telia1
Ekstern opbevaring på vores lagerhotel med leverancer en eller flere gange om ugen...
Klargøring af møde- lokaler, lageroprydning, ferievikar i serviceafdelingen, transport og opstilling af messestand...
Mandag morgen er stolen på plads, skrivebordet klar og PC'en forbundet...
 

En opgave ud over det sædvanlige

En kunde flytter til nyt domicil og ønsker i den forbindelse at medtage et mødebord der har en særlig betydning i virksomhedens historie.

Bordet er 4,5 meter langt og vejer ca. 400 kilo. Bordet har en forsikringsværdi på mere end 500.000 kr., og der er derfor mange interessenter når den rigtige transportløsning skal udtænkes.

Løsningen bliver at sikre bordet i en speciallavet, foret transportkasse, flyttebus til det nye domicil og derefter med kran op på tagterrassen på 5. sal. Herfra gennem gangene i en nabovirksomhed, til den endelige placering i kundens nye mødelokale.

Flytningen gik godt og til alles tilfredshed. Det skyldes ikke mindst et forbilledligt og tillidsfuldt samarbejde mellem kunde, forsikringsselskab, kranfører, tømrer, flyttefolk og vores projektleder.

 

 

billed2
billed4
billed5